Wouter Hartendorf voorzitter Vleesveehouderij

Benoeming voorzitter Vleesveehouderij en bestuursleden Vollegrondsgroente en Paardenhouderij
Wouter Hartendorf (36) uit Santpoort-Zuid(NH) is benoemd tot vakgroepvoorzitter Vleesveehouderij LTO Nederland. Robert van Meer uit Etten-Leur, Antonio van Beek uit Terheijden en John Stemkes uit Neer zijn benoemd tot bestuursleden van de vakgroep Vollegrondsgroenten LTO Nederland.  Voor de vakgroep Paardenhouderij zijn Ilse Limpens uit Nuth en Matthijs Maat benoemd tot de nieuwe bestuursleden. Daarmee zijn deze drie vakgroepen weer op volle sterkte en is de samenstelling van alle vakgroepen van LTO Nederland nu bekend.

Wouter Hartendorf

Hartendorf neemt het stokje over van waarnemend voorzitter Niels Mureau. Mureau kan zich concentreren op zijn rol als vakgroeplid. Hartendorf kan nu, samen met de eerder benoemde vakgroepleden Niels Mureau, John van Can en Sylvia de Rouw aan de slag met de belangenbehartiging voor vleesveehouders. ‘Als assertieve Twitteraar met scherpe zinnen over de vleesveehouderij, wordt het nu tijd om deze functie te vervullen,’ reageert Wouter Hartendorf. Hij wil de vleesveesector dan ook weer op de kaart zetten en daarbij nauw samenwerken met andere sectoren. ‘Een duidelijk verhaal vanuit het veld heb ik daarbij nodig en communicatie zal daarin een belangrijke  rol spelen,’ aldus Hartendorf. Hartendorf staat vastbesloten aan het roer, ‘Er is werk aan de winkel! Hier en daar zal er wat geblust moeten worden, maar LTO is goed vertegenwoordigd in alle gemeentes van Nederland. Leden moeten weer trots worden op hun club en dat kan met het nieuwe LTO Nederland.’

13 oktober 2017